5.1.13

Thanks God It's Weekend!

"Every new day begins with possibilities. And because it's a new day expect great things!"
Total ego-billeder, men det er nu bare for at pifte indlæget lidt op! Og så må jeg nok indrømme at jeg er blevet lidt afhængig af photoboth hehe.

Så blev det endelig weekend, og kan det blive bedre? Jeg tror det ikke. Jeg sad igår aftes og tænkte over hvordan jeg kan forbedre bloggen, og jeg vil derfor lige fortælle jer hvad jeg har fundet frem til indtil videre:

Videoer: Jeg fandt igår ud af at mit kamera også kan optage videoer, og jeg har derfor tænkt mig at begynde at lave videoer til bloggen. Faktisk har jeg allerede to styks i ærmet, og den ene kommer ud senere idag - jeg skal bare lige have det sidste finish på den!

Planer: Jeg har tænkt over måske at begynde at fortælle lidt mere om fremtidige indlæg. For at give jer og mig selv, lidt mere overblik. Men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg syntes det er en god idé, da det også kan være sjovt måske at blive overrasket over dagens indlæg, når man tjekker bloggen. Det smarteste er jo egentlig at spørge jer - så hvad syntes I? Kunne det være fedt at få indlægene at vide på forhånd, eller skal det hellere være en overraskelse?

Flere indlæg: Jeg syntes det går så godt med bloggen, at jeg tænker på at lave flere indlæg. Til at starte med vil jeg i hvert fald sætte mig for at lave mindst et om dagen. Selvfølgelig kan der være smuttere, altså dage hvor jeg har for travlt. Men mit mår vil helt sikkert være at blogge hver dag.

Hvad syntes I om disse idéer? Tror I at bloggen på den måde kan blive forbedret, eller er den bedre som den bare er nu? - smid meget gerne en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar