5.1.13

Put on a pair of shoes

"Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life"

Som lovet i det tidligere indlæg idag, har jeg nu fået lavet min første video færdig, og vil derfor pressentere den for jer. Som sagt er det min første video her på bloggen, og den er derfor ikke perfekt. Det er en video af min skosamling, med det formål at den måske kan inspirrere jer til hvad jeres næste skokøb skal være, eller hvilken form for sko der skal være jeres næste yndling.

I vil nok ligge mærke til at de fleste af mine sko er sneakers, og at der ikke som sådan er et par højhælede, eller et par 'rigtige' festsko blandt min samling. Men som jeg også har nævnt før, er jeg en rigtig sneakers pige, og elsker virkelig alle former for sneakers. Med hensyn til et par højhælede eller lidt finere sko, arbejder jeg på sagen. Faktisk har jeg allerede fundet et par som jeg regner med at købe. Dem kan I se i morgendagens indlæg, der omhandler udsalg.

Jeg ved ikke om denne video er spild af tid, eller om I vil kunne lide den. Derfor kunne jeg virkelig godt tænke mig lidt respons på den, og håber derfor at I vil smide en kommentar til den, enten her på bloggen eller på Youtube hvor I også kan finde den. So take a look, og nyd videoen:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar