9.6.14

DAYLA, DRINA AND LUCCA

"When you don't dress like everyone else, you don't have to think like everyone else."

DAYLA TANK

DRINA TEE PARIS


LUCCA / Den egentlige farve ses på billede 2



Jeg husker ikke at have fået vist jer det nye kluns, som jeg har fået hentet hjem på det sidste, am I right? I hvert fald får I det at se her! Jeg har erfaret mig gennem lidt tid, at Envii simpelthen er og bliver mit yndlingsmærke! Tøjet er lækkert og sejt, og selvom prisen stikker lidt ud over, i forhold til hvad jeg har at gøre godt med, så finder det en stor plads i mit hjerte. Jeg er vild med deres lækre street design, og nogen gange helt tossede items. Det spiller bare og er lige mig! Dog skal det siges, at t-shirten med den rullede kant er fra Moss Copenhagen, som jeg også har et godt øje til. Alt i alt er jeg en tilfreds pige, med en strålende garderobe og få uger tilbage af den evige læseferie!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar