29.6.14

1000 spørgsmål

"Tænk over livet, drøm det ej hen. Dagen i dag kommer aldrig igen."


Hvor har jeg været? Hvor skal jeg være? Hvem skal jeg være? Hvem vil jeg være? Er jeg klar? Skal jeg være klar? Vil jeg være klar? Og hvordan opnår jeg alt dette? Puha der er mange spørgsmål at stille sig selv, når man slutter et kapitel og skal til at starte et nyt op. Hvor jeg har været, er ikke så svært at svare på. For jeg har nemlig været tilstede, nyt hvert et sekund og prøvet at holde på så mange ting som overhovedet muligt. Jeg har også været til dimissionsfest på min skole, og til fest med min årgang, og hjemme, og på arbejde, og i min seng, og så da også lige en tur igennem mine egne tanker. Hvor jeg skal være, er et lidt større spørgsmål, men hvor jeg vil være, er endnu en nem ting at svare på! Jeg vil nemlig aller helst være i armene på en jeg holder af, dufte til et par dejlige krøller, og mærke kærligheden strømme ud - jeg vil nyde min sommer, og jeg vil vokse i sind - spise jordbær og bade på stranden - og vigtigste af alt, så vil jeg nyde alt hvad livet har at tilbyde mig - og når jo, så vil jeg pakke til min efterskole.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar