26.2.14

LEIGHTON MEESTER FOR NELLY

" A great dress can make you remember what is beautiful about life."



I forgårs langserede Nelly deres nye forårs-kollektion. I andledningen af deres 10 års fødselsdag, bød dette på et samarbejde med den smukke skuespillerinde Leighton Meester, som vi blandt andet kender fra Gossip Girl. Jeg er helt vild med den nye kollektion, og den rummer alt fra rå items med nitter, til søde kjoler med blomster, og så får Nelly hele kollektionen til at hænge så fint sammen, når alt det smukke tøj sidder på ingen flottere end Leighton Meester.



Mange af de nye items fra kollektionen er allerede skrevet på ønskelisten, og nedenunder kan I se mine absolutte favoritter fra kollektionen, og som jeg med glæde ville iføre mig til forår/sommer:


Leighton Meester for Nelly
Hvis bluse // Sort kjole // Sweater // Nederdel // Sko // Hvid kjole

Jeg er især vild med de to kjoler, og især den hvide ville være flot til foråret, eller hvis jeg stod i år og skulle konfirmeres. Derudover syntes jeg at den hvide bluse er super fin, og så kan jeg på en eller anden måde godt lide leopard-sættes, selvom jeg normalt har lidt svært ved sæt hvor over og underdel passer sammen på den måde.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar