24.2.14

GET TO KNOW ME


"I don't think you realize how easily you make me smile."
Hvor mange år er du? Jeg er 15 år, men fylder 16 år om 4 måneder, den 30. april. Hvilken nationalitet har du? Jeg er 100% dansk. Har du et kælenavn? "Niko" og "Nik" er mine primære kælenavnE, men mine veninder kalder mig mange ting. Hvor høj er du? Cirka 173,9 cm. Hvad er din skostørrelse? 40-41. Har du nogle kæledyr? Nope, men min lillesøster har fisk, hvis man kan kalde det kæledyr. Har du nogle søskende? En lillesøster på 10, og en halvstorebror på 22. Hvad er din yndlings farve? Lysegrøn. Hvad er din yndlings butik når du shopper tøj? H&M, Envii og Moss Copenhagen - jeg har mere end én. Hvad er din yndlings film/serie? Friends og Glee er favoritserierne, men film er lidt svære at vælge. Er du typen der sparer penge eller bruger dem? Jeg prøve at spare, men nogen gange er der bare et par fede sneaks eller en flot bluse som jeg MÅ have. Hvilke ord siger du ofte? "Træls" er blevet et af mine yndlingsord, og bruget det lidt for tit, hvis du spørger mine veninder.

Hvor gammel var du da du begyndte med makeup? Make-up'en har endnu ikke ramt mig helt, men jeg startede vel på det da jeg var omkring 14, i 8. klasse. Hvad er dit yndlings makeup-mærke? "The body shop" har nogle lækre ting. Har du nogen livret? Lasagne er min all time favorite. Hvad er det længste sted du har rejst væk fra Danmark? Uha, jeg har endnu ikke været uden for Europa, men af alle lande jeg har været i, må det vel være Portugal måske?. Er du A eller B menneske? Jeg er nok en blanding; Jeg går sent i seng, men står ofte lidt tidligt op. Hvad er den mindst foretrukne ting om dig selv? Min mave. Nævn 1 ting ikke mange mennesker ved om dig: Jeg tyder drømme, og elsker at analysere mine drømme. Hvad er din favorit bog? "Før jeg falder". Foretrækker du at tale i telefon eller videochatte online? Jeg har altid syntes at det var lidt underligt, at snakke i telefon, men videochatte er heller ikke lige mig, så telefon vinder nok alligevelEn sang der altid gør dig glad, når du hører den? Hoopty Hoop af Tyler WardHvad er dit yndlingsdyr? Kaniner, jeg ved ikke hvorfor, men har altid haft en kærlighed for det dyr.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar