10.1.14

TILBAGEBLIK

"Those random memories that make you smile no matter what is going on in life."


2013 var et vildt år, både på godt og ondt. 2013 var først og fremmest det år, hvor jeg startede mit sidste år i folkeskolen, og året hvor mange store beslutninger skulle tages, i forhold til mine fremtidige planer. Både gode og mærkelige tanker og valg, som pludselig skulle til at tages. 2013 var også året hvor jeg fandt rigtigt rundt i mine følelser, og hvilke jeg ville beholde og smide væk, og hvor jeg lærte nye ting om mig selv, og fandt ud af hvem jeg egentlig var. Men 2013 var også året hvor jeg rigtigt blev forelsket og "fik kæreste på", og mødte min bedste ven og min anden halvdel i min kæreste. Men 2013 bød også på andre ting, som fantastiske oplevelser med mine bedste venner og familie, og rejser med alle dem jeg holder af. Også min konfirmation var en oplevelse i 2013, som jeg aldrig vil glemme, og andre fester og skøre arrangementer har gjort mig glad i år. Sidst men ikke mindst, var 2013 også året hvor jeg for alvor fik smag for det at blogge, og året hvor jeg virkelig er blevet taknemmelig for, at jeg har min blog, og for alle jer, som læser med. Tusind tak for 2013!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar