12.1.14

LITTLE THINGS

"Life is a great bundle of little things."

Lækker mad hos Nynne.

På Dalle Valle med mine yndlingspiger fra børnehaven.

Sushi fra kæresten, når man er syg.

Tre af de dejligste piger fra klassen.

Æg og bacon og andet godt til morgenmad, sammen med min skat.

Sammen med to søde tøser fra klassen.

Lidt billeder fra den sidste uge, som er blevet brugt i selskab med de dejligste tøser, og min søde kæreste. Kører i morgen endnu en uge igennem, med alt der følger med, og så skal jeg i gang med at svømme og træne igen, efter verdens bedste jul og de dejligste dage inde i det nye år.

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Åhhh hvor ser det dog bare lækkert ud! Jeg skal heldigvis ud og spise sushi med nogen veninder i aften :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det lyder også hyggeligt! ;-)
      - knus

      Slet