22.12.13

UGENS OP OG NED

"Dreams don't work unless you do."

OP

- Endelig juleferie, hvor meget bedre kan livet blive?

- Endelig at have heldet med sig, når man spiller pakkeleg i klassen - men vent, held i spil betyder jo uheld i kærlighed; er det så godt alligevel?

- 2 dage til juleaften. Jeg bliver som et lille barn igen.

- Hver dag at åbne en ny låge i ens chokolade-julekalender gør bare noget ved julen, selvom man ved hvad der gemmer sig bag loven.

- Advent; gaver på en søndag er dejligt, og til og med også, når gaverne indeholder tøj.

- Verdens bedste julegave fra sin kæreste.

- Blandingen mellem juleglæde og stress i december.

- At lytte til gamle julekalendersange under dynen.

- Pagtens optrapning til juleaften - jeg bliver forever en julekalender-elsker.

NED

- Er jeg den eneste der syntes, at julen er fløjet afsted?

- At vente på en pakke, der sikkert ikke komme inden jul - der røg den julegave.

- Post Danmark der lover at ens bestilte pakke kommer frem, og så endnu ikke har afleveret den til mig.

- Ingen flotte billeder til bloggen, når det bliver så hurtigt mørkt. Hvad skal jeg dog gøre?

- De tusind kilo man tager på i julen - findes der ikke en smart måde, man kan spise julemad på, uden at det kan ses efterfølgende?

- Prøve kjole på kjole i H&M, og så finde ud af, at det bare er umuligt at finde en kjole, som sidder stramt uden at kvæle en.

- At jeg ikke kan finde på særlig meget ned, fra denne her uge; er det op eller ned?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar