23.12.13

ONE DAY LEFT

"May your world be filled with warmth and good chear this Holy season, and throughout the year. Merry Christmas."


Glædelig jul til alle derude. Som tiden dog er fløjet afsted i december; er jeg den eneste der ikke rigtig føler, at det faktisk har været jul hele den sidste måned? Jeg syntes slet ikke, at jeg har fået nydt juletiden, og alligevel føler jeg, at jeg har nået en hulens masse. I dag skal de sidste julegaver på plads, og pakkes ind, og i morgen 'rejser' jeg nord på med familien, til jul hos bedsteforældre her og der. Forresten er blusen ovenfor ny, sammen med andre lækre ting, men det får I at se i morgen!

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Glæder mig virkelig til imorgen! God jul :)

    Jeg har lige startet en ny blog op, skal vi følges? Bare følg mig, så følger jeg tilbage
    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Også glædelig jul til dig :-)

      Jeg tjekker din blog ud ;-)

      Slet