22.11.13

PRAKTIK SOM VOKSEN

"When a girl tells you about her problems, it does not mean that she's complaining, it means she trusts you."


Tænker en lille status om livet, måske er noget bloggen kunne have brug for. Lige nu knokler jeg for, at få alt til at hænge sammen, både med arbejde, skole, venner, kæreste, sport og mig-selv-tid. Men alt kan lade sig gøre, og det er det bedste ved det hele. I næste uge skal jeg i praktik, og da jeg har kontakter hos Politiken, har jeg fået lov til, at komme derind i praktik. Det bliver nogle lange men spændende dage, og jeg glæder mig utrolig meget. Så skal jeg pludselig stå på egne ben i en uge, og lære hvordan man begår sig i det rigtige voksne liv - er jeg overhovedet klar til det? Det betyder dog også, at bloggen nok vil blive nedprioriteret lidt, men jeg har planlagt nogle indlæg til jer, hvis det skulle gå helt galt.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar