28.11.13

DAMN BOOTS






Så kan vi kende bloggen igen, fuld af nye spændende køb. Denne gang blev det så til disse flotte støvler fra Envii, som jeg i lørdags købte inde i byen sammen med min mor. Jeg faldt pladask for dem, og kunne allerede se en masse fede sæt sammen med dem, både bukser og kjoler. For det er det gode ved disse støvler - de fungere fint til et råt outfit med bukser, men kan samtidig også se fine ud til en kjole, når en fest eller andet nærmer sig. Et skønt køb, til kun 650 kr, jeg er glad.

Jeg undskylder virkelig, for den ubehagelig dårlige bloggin den sidste uge - min praktik har gjort mig helt udmattet om aftenen, og ting privat har også gjort, at overskuet ikke lige har været til at blogge. Glæder mig til at fortælle jer om min praktik-uge, når den er vel overstået.

Knus Nikoline

4 kommentarer:

  1. Anonym10.39.00

    Årh de er fede! :)

    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne ikke være mere enig! ;-)
      - Knus

      Slet
  2. Hold da helt op, de er virkelig smukke!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er nu også ret så glad for dem ;-)
      - Knus

      Slet