12.11.13

OCTOBER LOVERS

"Dear monday, I want to break up. I'm seeing tuesday and dreaming about friday. Sincerely, it's not me, it's you."

Neglelak fra H&M

Hættetrøje fra H&M

Læbepomade fra EOS.

Skjorte fra H&M.

Macbook Pro fra Apple.
Selvom vi i dag har rundet den 11. november, syntes jeg alligevel, at mine yndlingsting fra oktober måtte vises. Har den seneste måned været særlig glad for nogle enkelte ting, og selvom jeg ikke går med min bordeaux neglelak hver dag, så holder den bare altid en grå oktoberdag. Der ud over passer hættetrøjer mit humør perfekt for tiden, og er altid en sikker vinder i skabet. Selvom læbepomader ikke er min kærestes favorit, så holder jeg nu altså af det lille redskab til læberne, og især min ene pomade fra eos er jeg særligt glad for. Til sidst kommer vi til min mintgrønne skjorte, som jeg også er særligt glad for, og især i oktober har haft på mig en del. Men som mange andre, så lever jeg ikke mine skoledage igennem uden min elskede computer, og min macbook er en trofast ven i tasken.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar