13.11.13

KV13

"Everything in your life is a reflection of a choice you have made. If you want a different result, make a different choice."


På mit valgfag i skolen, der omhandler det at blogge, blev vi på vores blog bedt om, at lave et indlæg omkring KV13 - komunalvalget i år. Jeg aner ikke noget om valget, og når jeg selv bliver 18 og skal stemme, er jeg helt lost. Ærligt må jeg indrømme, at det bare ikke siger mig noget som helst. Men videoen overover er lavet i forbindelse med valget, og jeg syntes faktisk at den er ret så finurlig og godt lavet.

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Anonym11.57.00

    Hej, fed blog du har! Kig gerne forbi min! :)

    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød :-) Tager et kig forbi din!
      - knus

      Slet