22.9.13

UGENS OP OG NED

"The week starts on monday so suck it up and have a great day. It is your chance to seize the week."

UP

- At jeg i mandags startede teater op igen! Kan mærke at det bliver et fedt år, med skønne mennesker.

- For hver dag der går, opdager jeg noget nyt min MacBook kan - ikke dårligt!

- At jeg i torsdags fandt ud af, at jeg faktisk slet ikke er så dårlig til beach volly - I kan bare komme an!

- At jeg klarede mig igennem audition til skolens musical uden fejl, og med en "Ja, rigtig flot"-kommentar til min sang, med på vejen.

- I dag er der kun 7 dage til jeg får løn - endelig penge på kontoen.

- At der i dag kun er tre dage til Rune Klan show med den sødeste!

- Jeg fik scoret mig et 7-tal i matematik-færdighedstest - det er altså bedre end ingenting.

- Så modtager man et brev fra feriepenge.dk, hvori der står at man stadig ikke har modtaget sine feriepenge af sin chef, på 432,50 kr. - blev man lige glad for at vide, at man har penge til gode eller hvad?!

- Jeg kan nu endelig begynde at bruge mit dejlige vintertøj igen, og iføre mig lange smækre jeans! - jeg ved det lyder mærkeligt, men hvor har jeg dog egentlig savnet kulden!

- 3 uger til turen går til Berlin! Nøøøj hvor jeg glæde mig, så skal der bare shoppes, hygges og ikke mindst opleves en masse tng.

DOWN

- Samtidig med at jeg var god til at serve i beach volly i idræt, gav det mig også et 'dejlig' stort blåt mærke på handledet - mmh, skønt!

- Så møder man på arbejde lørdag formiddag, og glæder sig til man allerede har fri igen kl. 18. men hvad sker der så, ens kollega som man skal lukke caféen af med, dukker aldrig op, og man ender med at være der hele aftenen alene! - hvad sker der lige for det?

- Personer der ikke svarer på ens sms'er eller ikke ringer tilbage - findes der noget mere irriterende?! (okay, okay, jeg ved godt at jeg heller ikke selv er den bedste til det, men så lad os bare sige at jeg også er irriterende..)

- At cykle til dans (som ligger på Nørrebro) med et flat forhjul... nope, det er ikke sjovt!

- At opdage at ens neglelak smitter af overalt, og derefter gå hele huset rundt, for at fjerne neglelakpletter.

- At jeg har flere down's at skrive end up's om denne uge, det er vist ikke helt godt.

- Jaa, endelig skal man til at gå i varme trøjer igen, og så finder man ud af at man faktisk ikke rigtig har nogen... at det eneste varme tøj man har, er gammelt og slidt - heeeeelp!

- Er det lige deprimerende eller hvad, at sidde og skrive ønskeliste om alle de ting som man virkelig gerne vil have, og så indse at der er næsten 3 måneder til jul... så længe kan jeg ikke vente.

- At jeg virkelig lyder forkælet, når jeg læser punktet over igen. Sådan var det slet ikke ment, men nogle ting er bare for dyre til at man selv (og især mig) har råd til at købe det, og så er det nemmere at håbe på at få det i gave til jul.

- Jeg skal stadig vente hele tre dage, før jeg kan få at vide hvem jeg skal spille i årets skolemusical..

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar