23.9.13

A BEAT TO THE BOOTS

"If the shoe fits - buy it in every color."

Billi Bi  // Jannie Bootee // NLY shoes - liberty // NLY shoes - Diva // Beline Leather Boots // NLY shoes - Chelsea

Efterår = nye sko. Ligesom tusinde andre ting, blev dette også en af mine overspringshandlinger i dag, for egentlig burde jeg sidde og skrive fransk-stil og læse op til samfundsfag og fysik/kemi i morgen. Men så skete der bare lige det, at jeg faldt over nogle lækre boots. Det ene par førte til det andet, og inden jeg havde set mig om, havde jeg flere faner åbne på min computer med lækre boots. De seks ovenstående par syntes jeg er super fede, og jeg regner stærkt med at købe par nr. 1 eller 4, og så ville det da heller ikke gøre noget hvis par nr. 2 eller 3 havnede i min skosamling!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar