18.8.13

UPS AND DOWNS FROM THE WEEK

"There are seven days in the week but someday isn't one of them."

OP
- Første skoledag blev vel overstået i mandags.

- Jeg har fundet den perfekte efterskole i Malling.

- Jeg har oplevet Aarhus by, som jo bare er ultra skøn!

- Hotel Scandics morgenbuffet - har siden jeg var helt lille elsket hotellers morgenbuffet'er.

- En macbook er landet i mit skød, aldrig før har jeg været så glad for at bruge penge.

- Aarhus/København færgens nye citat på bandere "Kombardo" - har været intern joke i min familie, fra de der "Kom bare du"-mænd som står på færgen og guider, og nu er den ude i hele DK.

- Første dag på arbejde efter 4 uger - skønt at være tilbage.

- Vendt hele verdenssituationen med sødeste Nikoline. (og nej, det er ikke mig, men søde veninde Nikoline)

- Nydt at sidde i min seng og kigge på det færdige arbejde, efter 4 ugers slid på det nye værelse.

- Haft det dejligste gruppearbejde med Nikoline (stadig ikke mig selv der er snakke om), og skrevet en ski'e god artikel om FN.

NED
-  Fået service af overklog sælger i Computer City - så skru' dog lidt ned for charmen mester, og sælg mig den skide computer.

- Sendt mine alt for lækre løbesko retur, og stadig ikke fået de nye endnu.

- Spist for meget god mad - få det væk fra mig, jeg kan ikke styre mig, haha.

- Fået skæld ud af ældre dame for at spørge hende om hun ville udfylde et SmartBox-skema - jeg har ikke opfundet det, jeg gør bare som min chef siger jeg skal gøre, så hvis du ikke vil oplyse at du er 73 år, så sig det til hende, ikke til lille mig.

- Fået tilnavnet 'J' (Nikoline J. er åbenbart for besværligt) af ny lærer. Er nu bange for at han ikke kan huske mit egentlige navn.

- Fået mange stirrende blikke af skaldet mand - nej jeg er ikke en lyserød pige, farven spejler sig bare i mit tøj når jeg besøger Aros-museet's regnbue.

- Givet alt for mange kiksede håndtryk på efterskole, til alt for søde mennesker som jeg ikke kender.

- Hørt så meget dårligt musik, bare for at høre det - hvad ellers skal man lave i en bil mod Jylland.

- Fundet alt for mange lækre sneakers i Aarhus, som jeg bare ikke har råd til.

- Endnu ikke fundet en løsning på hvordan man opfinder et pengetræ - stadig ingen lækre sneakers til mig så.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar