17.8.13

DAMN NEW ROOM

"You know when you walk into a room and forget why you went in there? That's just God playing sims, he just cancelled your action."







Så blev mit værelse som jeg har gået og knoklet på i flere uger, endelig færdigt og afsløret her på bloggen. Jeg ville egentlig have lavet en room-tour i en video, men det bliver lidt svært når jeg ikke har min pc til at redigere. Derfor får i lidt billeder i stedet for. Jeg er selv virkelig godt tilfreds med værelset, i forhold til hvordan det var før. At min røde væg er kommet væk, syntes jeg gør at rummet kommer til at virke større og lysere, hvilket blot er dejligt. Jeg mangler stadig at få købt de sidste små ting, men det må I se på et andet tidspunkt. Hvis I har spørgsmål til hvor nogen af tingene er fra, må I endelig spørge i en kommentar.

I just finished the work on my new room, and I love the result! I like the way all my stuff makes the black and white room really personally. And the fact that my red wall is gone makes the room looking so much bigger and brighter - I like!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar