21.8.13

OUTFIT FROM ITALY #2

"I dress for myself. Not for the image, not for the public, not for the fashion, not for men."



En af de fem kjoler som jeg havde med til Italien, er denne sorte lange en. Som min lillesøster sagde da hun så den: "Den ligner sådan en som græske gudinder går i." Og jeg vil give hende lidt ret, man føler sig ikke ligefrem sm en græsk gudinde i den, men jeg kan godt se hvad hun mener. Her har jeg stylet den med mine leopardsandaler, men man kan også sagtens style den med et par Converse indenunder, for at gøre den lidt mere 'rå' - hvilket jeg selv havde gjort en af dagene.

One of the dresses from Italy. Love the 'Greek goddness' kind of look that the dress have, and with a pair of converse or my leopard-sandals it would be a lovely outfit for a romantic dinner.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar