21.8.13

FOOD, FOOD AND... YEAH, FOOD

"You better cut the pizza in four pieces because I'm not hungry enough to eat six."

Pizza slår bare alt andet mad af banen, når man er i Italien.

Mine venner og jeg lavede nachos med kylling til hele banden.

En lækker spaghetti carbonada er nu heller ej dårligt.

Verdens bedste is kommer uden tvivl fra Italien  - åh hvor jeg savner det!
Ud over de skønne oplevelser jeg havde i Italien, hører også al den lækre mad vi spiste dernede - og ja, det var lækkert! Der er jo bare noget helt særligt ved Italiens is, pizza og ikke mindst deres virkelig gode pastaretter. Det er som om at det kun er i Italien at den slags mad kan laves perfekt, aldrig lige så godt bliver det når man laver det derhjemme - eller jo, det bliver godt, men en pizza får altså bare ikke helt den samme sprøde skorpe, og det lækre touch af Italien, som når man får det dernede.

Men nu hvor jeg er kommet hjem, har jeg også fået nok af alt den fede, lækre mad, og jeg er derfor gået i kogebøgerne for at lede efter lækre salater med ingredienser fra sensommerens udvalg, og også prøvet at finde lette, sunde og ikke mindst appetitlige retter til mavsen. For mad kan være nok så sundt, men smage godt skal det jo også helst - derfor vil jeg anbefale jer at smutte forbi disse to bloggere (her, og her), som begge har de lækreste opskrifter på sund og god sommermad - ligesom dem, vil jeg nemlig fremover begynde at poste opskrifts-indlæg her på bloggen, da jeg selv syntes at det er en super god inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar