28.6.13

SUMMER VACATION

"Party like crazy, you know the drill. Tanning all day, night dressed to kill. Nothings gonna replace, these days oh so sweet. Summer vacation, life in the heat."











Jaaaa, så blev det endelig ferie! Nu står sommerferien for døren, med hygge, venner, is, veninder, fest, strand, rejser og alt andet der nu hører til en uforglemmelig sommer. Oven over fik I lige et hav af billeder, fra min sidste skoledag som 8. klasses elev. Sommerferien blev sat igang med en omgang hygge i Fælledparken, sammen med de dejligste venner fra alle tre 8. klasser på skolen. Nu står sommerferien bare for døren, og lige nu er det eneste jeg kan tænkte på, at jeg kan sove længe hver dag (næsten) i 6½ uge - jubii!
Nu vil jeg smide mig under dynen og stene en masse gode film igennem, og nyde at SOMMERFERIEN endelig er kommet.

Hvad skal I lave i jeres sommerferie?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar