27.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 17

“Words make you think. Music makes you feel. A song makes you feel a thought.”


Day 17: En sang du er træt af

Jeg er på den måde ikke en type der bliver træt af sange. Jeg kan høre nogle sange mindre end andre, men så kan jeg også få de dage hvor jeg bare har lyst til at høre gamle sange igen og igen. Men skal jeg vælge én sang, som jeg lige nu er godt træt af, ender det simpelthen på Justin Bieber's sang 'As long as you love me'. Jeg har overhovedet ikke noget imod Hr. Bieber, faktisk syntes jeg at hans sange er meget gode, og jeg er utrolig imponeret over hvor meget han har opnået i en alder af 19 (20?) år. Men hans sang 'As long as you love me' er bare blevet spillet så meget i radion den sidste lange stykke tid, og jeg må derfor indrømme at den slet ikke står øverst på min spilleliste lige nu.

Knus Nikoline

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak skal du have, Sille :-)
      - knus

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet