3.6.13

HOT SUN = SHORT SHORTS

"Girls do not dress for boys. They dress for themselves, and of course, each other. If girls dressed for boys, they'd just walk around naked at all times."

Top - H&M // Shorts - H&M // bælte - H&M // Sneakers - Converse

En fiks lille detalje på shortsende at den ene lomme er revet af.

Min elskede V-ring fra Jane Kønig og tre ud af syv ringe fra en syv-pak fra Vila. På neglende lagt en bordeaux lak som passede til skoene.


Mit outfit fra i fredags, hvor solen virkelig nåede sit højdepunkt. Jeg var iført min nye top fra H&M, og mine nye shorts også fra H&M. Dertil mine bordeaux converse for at pifte det grå outfit op, Ray-Bans og et par af mine yndlings ringe. Jeg er selv godt tilfreds med dette outfit, og så er jeg blevet helt vild med sammensætningen af grå, bordeaux og oksideret sølv. Et perfekt outfit til en varm sommerdag, hvis det står til mig i hvert fald.

Kan I lide dette sæt?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar