2.6.13

FAVORIT-ITEMS FROM MAY

"Goodbye May and Hello June."

Hvide shorts - H&M // Løbebluse - Hunkemöller // Top - H&M // Sneakers - Converse // Solbriller - Ray-Ban // Løbebukser - Hunkemöller // Hættetrøje - H&M

Selvom jeg glemte et 'favorit-items-indlæg' fra April, er det ikke ens betydende med at jeg fuldstændig har droppet disse indlæg. Jeg er nemlig på banen igen, og her har I altså mine yndlings items fra solskindende Maj.

Hvide shorts - Mine hvide shorts har været et kæmpe hit siden jeg købte dem. Og som den heldige farve jo er, så passer hvid bare til alt. Altså et af de bedre køb, og så kun til 80 kr. i H&M.

Løbebluse fra Hunkemöller - Min løbebluse hører sammen med bukserne nedenunder, og er simpelthen et uundværligt stykke tøj. Jeg syntes blusen har så fin så fin en farve, og så er den simpelthen bare så lækker at dyrke sport i.

Grå top - Også et forholdsvis nyt køb, og dog alligevel et køb der allerede er blevet brugt flittigt. Og ligesom shortsene, så er det jo altid dejligt med basic-farver.

Sneakers - Jeg er simpelthen bare så glad for mine converse som jeg fik i konfirmationsgave. Jeg kan sammensætte dem med næsten alle outfits, og ja, så er farven jo bare så skøn!

Solbriller - Et par solbriller har man jo ikke kunne leve uden her i Maj, for hold da op hvor har solen været god ved os! Og eftersom at jeg ikke lige stod inde med et par solbriller, har jeg fået lov at låne min mors gamle Ray-Ban's indtil mine egne er købt. Lækker kvalitet, lækker farve og lækkert design - bedre bliver det ikke.

Løbebukser fra Hunkemöller - Ligesom med min løbebluse så har jeg fundet ud af at mine løbebukser simpelthen bare er uundværlige. Jeg er ikke den største løber, og bruger derfor mit løbesæt til idræt og anden sport.

Hættetrøje - Endnu en gang er en hættetrøje bragt på banen. Denne gang er det fordi at jeg har fået brugt dem en del, især i de kolde sommeraftener, og også når vejret har været for varmt til en rigtig jakke.

Hvad er jeres yndlings item fra maj?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar