30.6.13

30 DAYS BLOG CHALLENGE; DAY 19

"Summer. Hair gets lighter. Skin gets darker. Water gets warmer. Drinks get colder. Music gets louder. Nights get longer. Life gets better."


Day 19: Indholdet i din taske

Da jeg som alle andre skolebørn har sommerferie, er en taske ikke ligefrem det jeg bærer aller mest rundt på. Derfor får I i stedet for lidt omkring indholdet i min strandtaske.

På billedet ovenover er indholdet for en typisk strandtaske for mig. Af atypiske ting på stranden plejer jeg tit at have enten en bog eller min Ipod med, og nogle gange ryger begge ting da også i tasken, som god underholdning når man ligger og slikker sol. Ud over det har jeg som regel altid en læbepomade i tasken, og en hårbørste så jeg kan få ret håret igennem inden hjemturen.  Jeg er blevet helt vild med 'Vitamin Well Defence', og drikker deres vitaminvand konstant, derfor har jeg næsten altid sådan en med, eller andet drikkelse, når jeg er på stranden. Og som de sidste basale ting er solcreme, solbriller og håndklæde med garanti at finde i tasken.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar