31.5.13

WEARING NAIL POLISH

"Nail polish are like the period at the end of a sentence. They complete the look."



Neglelakken ser en smule brun ud på billedet, men er altså samme farve som på billed to.

Jeg er simpelthen blevet helt besat af min bordeaux neglelak fra H&M. Aldrig havde jeg troet at en neglelak som denne, ville være så god som den faktisk er. Jeg har nu haft den på i tre dage, og den er lige så fin som den var da jeg lagde den på - altså en lak der holder godt. Jeg ved godt at jeg snakker en del om neglelak her på bloggen, men som nogen jo ved, så er det altså bare noget som jeg går utrolig meget op i. Noget ekstra godt ved denne neglelak, er at den simpelthen bare passer til alt. Lige meget om man har farver på i helt andre nuancer, så syntes jeg at den, ligesom med sort, bare passer godt til alle slags farver.

Hvad syntes I om farven?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar