29.5.13

A PAIR OF HIGH HEELS FOR ME

"New shoes is the best way to brighten a dull day."




Så kom mine små babyer endelig hjem til mig. Efter ca. halvanden måned, lå der endelig en pakke på posthuset og ventede på mig. Jeg styrtede derop efter skole idag, og om ikke det var mine nye sko der endelig var kommet. Jeg syntes simpelthen at de er så flotte, og få kun 250 kr. kunne jeg ikke lade være med at købe dem. Lige nu står de fint på min hylde, men mon ikke jeg skal tage et par gåture rundt i lejligheden når jeg er alene, så jeg kan lære at gå ordentligt i dem (det er jo trods alt mit første par højhælede) - det tror jeg ville være en god idé. Jeg har allerede fundet flere outfits som disse sko kan gå til, og jeg vil med glæde prøve at få taget lidt billeder en af dagene, så I kan se dem på.

Hvad syntes I om dem?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine! Hvor er de fra?

    Er du med på at følges?
    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/
    - Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes jeg egentlig også ;-) De er fra H&M og kan findes under deres udsalg!<3

      Jeg tjekker din blog!
      - knus

      Slet