7.4.13

WHEN I'M TRAVELING - HANDBAG

"My favorite thing is to go somewhere I've never been."


Min håndbagage når jeg rejser, kan tit sammenlignes med en mini nødhjælpskasse. "Hvad nu hvis" er en sætning der tit kører rundt i hovedet på mig, når jeg pakker, og derfor indeholder min taske som regel alt hvad hjertet begærer.

Når jeg rejser, har jeg derfor altid 1. Min pung med kontanter, da man aldrig kan vide hvad man lige får brug for at købe, eller om man lige falder over noget fedt. 2. Solbriller er et total musthave i min taske, når jeg rejser. 3. Min Ipod følger mig over alt. Om jeg skal gå to skridt, eller flyve i flere timer, så har jeg ALTID musik med mig. 3. Vanter er en ting man altid kan finde i min taske, lige meget om det er sommer eller vinter. Jeg ved jo aldrig om jeg pludselig kommer til at fryse. 4. En læbepomade er en anden ting, som er en total must i min taske. Iser om vinteren render jeg altid rundt med en på mig, da mine læber virkelig hurtigt tørrer ud. Og også om sommeren, kan det være rigtig dejligt at have en i tasken. 5. Vand, tyggegummi og sunde snacks er også noget man næsten altid kan finde i min taske - det er nemlig gode ting, til at holde energien oppe hen af dagen. 6. Min kalender og nøgler er trofaste venner, når jeg er ude og rejse og andet. Hele min kalender er i mit liv, og blot en dag uden den kan skabe total kaos for mig. Og selvfølgelig er nøgler den aller vigtigste ting i tasken. 7. Af en eller anden grund render jeg altid rundt med et par ekstra øreringe i min taske. Hvis dem jeg har i skulle falde ud, eller hvis jeg bare får lyst til lidt forandring. 8. Mit kamera er selvfølgelig også en af de vigtigste ting i min taske (dog har jeg ikke fået et spejlrefleks endnu, men regner med at have et efter min konf.). 9. Hårelastikker og hårnåle er noget der altid ligger i min taske. Det redder hver en hårkrise, og er altid godt at have på sig. 10. Til sidst men ikke mindst har jeg også altid min mobil på mig, da den jo giver mig kontakt til hele omverdenen. 

Hvad syntes I om denne slags indlæg?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar