8.4.13

SMOOTHIE, BED AND FRIENDS

"People who don't care if they don't sleep are LOVERS."



Efter at have sovet dejligt længe, sidder jeg nu og nyder en lækker smoothie med lidt choco-crumble på toppen. Nam nam, hvor smager det bare dejligt - og så giver det samtidig munden en frisk smagsoplevelse. Indtil videre har dagen bare stået på en masse Friends-afsnit, og senere skal jeg have lavet en masse fremtidige blogindlæg.


Jeg begyndte tidligere på en playliste til min konfirmation, og det fik mig til at tænke på at jeg ville lave et indlæg her på bloggen, om nogle af mine yndlingssange. Derfor får I lige en lille smagsprøve, på en af de sange, som jeg hører aller mest her for tiden.

Hvad skal I lave idag?
Hvad er jeres yndlingssang her for tiden?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar