17.3.13

WONDERFUL WEEKEND

"Why is Monday so far from Friday, and Friday so near to Monday?"

Weekend, X-factor og Sushi - så bliver det bare ikke bedre!
Veninde, solskind og lækker is - Go' start på dagen!

Jeg undskylder tusinde gange at jeg har været så dårlig en blogger, her de sidste par dage. Men der skete det, at jeg sidste torsdag blev alvorligt syg med noget i min mave. Det viste sig at være en muskelsprængning/fibersprængning/knogleforstrækning under ribbenende, der gav mig denne voldsomme smerte i min mave, der så gjorde at jeg måtte ligge i sengen hele denne uge. Jeg har derfor ikke rigtig haft kræfter til at blogge. Jeg er virkelig ked af det, men nu er jeg tilbage igen!

Denne weekend har jeg tilbragt sammen med min dejlige veninde Emma. Hun havde i julegave (2012) givet mig en hel dag sammen med hende, hvor jeg skulle starte ud med brunch hjemme hos hende. Derefter skulle vi i biografen, og så hjem til hende igen og hygge hele aftenen/natten. Denne julegave blev indløst igår, og det var super hyggeligt. I biografen så vi 'Jagten', som jeg virkelig kan anbefale jer at se. Jeg vil ikke sige så meget om selve filmen, da man hurtigt kan komme til at afsløre noget. Jeg vil virkelig anbefale jer at se den, for den er helt utrolig spændende. Både Emma og jeg var helt paf efter vi havde set den, fordi den var så god. Idag har bare stået på lektier det meste af dagen, og så har jeg også planlagt blog-indlæg for de næste par dage.

Har I set 'Jagten'? - og hvis ja, hvad syntes I så om den?
Hvordan har jeres weekend været?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Jeg har set jagten, og jeg synes den er super god!
    skal vi følges? jeg følger ihvertfald dig nu :D

    longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er virkelig god!
      Jeg tjekker dine blog ud med det samme :)
      Knus

      Slet