2.3.13

SKATER GIRL

"The No.1 rule of fashion: Always wear what you want to wear."
Jeg er gået hen og er blevet helt utrolig vild med skater girl/street style - stilen. Den måde råt bliver blandet med fiminint og sødt, er lige mig. Jeg er ikke den største nederdel/kjole type, men hvis jeg kan bærer det på en lidt rå måde, som på collagen ovenover, vil jeg klart overvejer at få lidt mere af den slags klæder i min tøjsamling. På collagen ovenover har jeg valgt at tilføre sættet et par runde solbriller, da de er meget på mode for tiden, og også er super fine. Ud over det, en sød taske som jeg virkelig syntes sætter prikken over i'et. Ringen der også kan ses på billedet, og som er fra den danske designer Jane Kønig gør outfitet en smule mere fiminint, uden at det bliver på den lille-piget måde. Til sidst er skoene valgt efter dem jeg selv lige har modtaget med posten - nemlig Vans Old Skool. De er meget rå i deres udseende, syntes jeg (på en eller anden måde) og samtidig syntes jeg også godt, at de kan gå til et lidt mere feminint outfit som det ovenover.

Hvad syntes I om outfitet ovenover?
Er det et outfit I selv kunne finde på at gå med?

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med det her outfit! Jeg elsker også at mikse det tøsede med det lidt mere rå, synes det ser så godt ud! :)

    Tusind tak for din utroligt søde kommentar på min blog - Jeg er også blevet fast læser hos dig nu <3

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor skønt at høre at du kan lide outfitet! :-)
      Og tusind tak fordi du havde lyst til at blive fast læser på min blog <3

      Knus Nikoline

      Slet