17.2.13

Room changing..

"I dream my paintings... I paint my dreams."
Jeg er på mit værelse gået igang med et mindre projekt. Jeg har længe gerne ville have lavet mit værelse om, og det er nu blevet på tide at jeg får gjort noget ved det. Som nogle af jer ved, så er jeg kæmpe stor fan af bandet One Direction. Faktisk har jeg i længere tid, haft begge mine vægge overdækket af plakater med de lækre drenge. Men jeg har nu efter kort overvejelse, besluttet mig for at tage alt ned, og starte helt forfra med mit værelse. Første ting på min 'tjek-liste' er denne kasse/hylde, som jeg har valgt at male hvid i stedet for træfarvet. Snart vil der også komme en collage med idéer til ting til værelset, og jeg må nok sige at de næste par indlæg helt sikkert vil være rettet mod idéer til værelset - er det noget I syntes lyder fedt, eller?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar