25.1.15

TIME

"Making a big life change is pretty scary. But, know what's even scarier? Regret."


Så var det bare at man sad en søndag aften derhjemme, i København, byen. Man blev ramt af stemningen; "Hangover Friendly Singer-Songwriter"-playlisten kørte på spotify, lyskæderne skabte hyggen og dynen var trukket godt op over pyjamasen. Og bum, så sad man med sin blog foran sig og tænkte "hey, hvor fløj tiden lige hen?". Det er underligt, der er gået et halvt år og mer' siden sidst. Siden sidst jeg var i denne her verden, og før jeg begav mig ind i den nye verden. Jeg savner det. Savner min by og savner min blog. Men det nye hjem og den nye by er mindst lige så god. Det er mærkeligt som tiden går, og som ting de står. Nu har efterskolen været der et halvt år. Nogle ting kører på skinner mens andre langt fra gør. Men jeg savner ikke det gamle, jeg savner tanken om det. Men jeg elsker også det nye, og ikke blot tanken om det. Spørgsmålet er ikke hvad jeg vil med det her, men hvad jeg ikke vil med det. Hvad er det ikke godt for? - jamen det er jo godt for alt. Jeg kører i vildens spor lige nu, jeg ved det godt, men så er alt jo tilbage ved det gamle. Bloggen står hvor jeg forlod den, og bloggen står hvor jeg nu vil sige goddag til den igen. Hvis jeg har lyst, og det har jeg. Og hvis jeg har tid, og det har jeg nogen gange.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar