17.7.14

SOMETHING NEW

"Every gift from a friend is a wish for your happiness."

Sneaks fra NIKE 
Armbånd fra Pico
Ring fra Moss Copenhagen
Ring fra Moss Copenhagen 
Øreringe fra Moss Copenhagen 
Lak fra Chanel (167 Ballerina)

Disse skønne ting og flere til, er dumpet ind på mit værelse over de sidste par uger. Selvom jeg har fødselsdag i April, holdt jeg i starten af sommerferien fødselsdag for 5 veninder, som er en tradition, og i gave fik jeg de to smukke ringe, øreringene og den fine chanel-lak, som jeg allerede nu kan afsløre er ufattelig pæn! Snart (SNART!) starter jeg på efterskole, og i den forbindelse måtte jeg ud og anskaffe mig praktiske sager til at fylde værelset på efterskolen - det blev til fine ting, og også Nike skoene fandt vejen forbi mig. Så er indendørssko til bevægelse, dans og fitness fundet - kan vi så komme afsted mod efterskolen nu, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar