9.4.14

NEVER GIVE UP

"Never give up"


Jeps, det er præcis dette ansigt jeg har lavet de sidste par dage. Jeg har helt vildt meget lyst til at skabe fred i verden, men samtidig føler jeg også for, bare at gå rundt og være sur. De sidste par dage, har jeg trukket mig markant tilbage, og jeg har haft brug for, at gå ind i mig selv og bare være mig. Som en klog dame en gang sagde til mig; "nogen gange har man brug for at side. Og bare side." Jeg har haft brug for at tænke, og bare tænke. Ikke lave andet, men blot at ligge i min seng og tænke. Derfor er alt andet også blevet lagt på hylden, til jeg følte for at finde det frem igen - hermed også bloggen. Lige nu nyder jeg verdens bedste bog, og så prøver jeg at komme hurtigt ovenpå igen. Men nok vrøvl og tanker fra mig. Lev livet!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar