19.3.14

SLIP IT ON

"A woman carries her clothes, but it's a shoe that carries a woman."

SLIP IT ON

SLIP IT ON by niko1d featuring pink shoes

Wauw, er jeg den eneste, der er total vild med den nye trend med Slip Ons? Jeg er i hvert fald fuldstændig skudt i dem, og jeg må bare have skaffet et par hjem. Jeg syntes at der findes mange lækre (og dyre) slip ons, men faktisk er den stille og rolige fra H&M, en af mine favoritter. Og så gør sko med leopardprint mig heller ikke noget, så de måtte da gerne finde vej hjem til min garderobe. Hvis I trykker på billedet, kan I inde på Polyvore se, hvor de forskellige sko er fra.

Knus Nikoline

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Giv mig de Vans! <3 :-)
    Er forresten også begyndt at blogge igen, ny med et nyt navn! Hihi! Tror jeg lader det være en hemmelighed for størstedelen, men synes det ville være hygge, at kunne dele det med en rutineret blogger som dig søde Niks <3
    (http://flashingcph.blogspot.dk/)
    Kys fra Nyn

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuh Nyn, det lyder lux med en ny blog fra dig - så må vi dele lidt erfaring og inspiration med hinanden, haha <3
      - Knus Nik

      Slet