2.1.14

WELCOME 2014!

"The book is called opportunity and its first chapter is New Year's Day."





Lidt iPhonebilleder fra min nytårsaften i København. Jeg håber at I alle havde en fed aften, og at alle fik set det flotte fyrværkeri, og kom vel hjem uden skader. Jeg selv holdt først nytår/middag med en masse venner og familier dertil, og så videre til lidt fest/hygge med nogle flere venner, og til sidst hjem og slappe af hos kæresten. I dag startede jeg så skole igen, og hvor er det dog sidste gang, at jeg nogensinde går i skole kl. 9 den 2. januar - det dur jeg da slet ikke til. I aften tager jeg ud og spiser med mine dejlige tøser, og så skal min seng vist også låne mig meget længe, helt til den sidste dag i skolen i morgen, inden vi igen kan læne os tilbage og nyde weekenden.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar