23.1.14

LAST SATURDAY

"Friends that make you laugh, and happy on your worst days."




Jeg havde en skøn lørdag brugt i selskab med søde Katrine, i sidste weekend. Jeg havde fået æren af at ledsage hende til en vidunderlig brunch på 'Café Emma', hvor vi fik vendt verdenssituationen, grinet og taget lidt billeder. Derefter tog vi spontant i biografen, for at se den nye Disneyfilm 'Frost'. Den film kan helt klart anbefales, om du er ung eller gammel - selvom jeg er 15, så var jeg faktisk utrolig begejstret for den film. Med dens lidt barske historie og fantastiske udvalg af smukke sange, som vi kender Disney, gik jeg ud af biografen med en glad følelse af, at tiden og pengene på den film var brugt helt rigtigt.

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Så sød en snemand der er med. :3

    Vil du måske følges på Bloglovin og GFC? <3

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er virkelig sød ;-)

      Ja, meget gerne!

      - Knus

      Slet