7.12.13

RANDOMNESS IS MY WORD

"I never make the same mistake twice. I make it five or six times, just to be sure."


Navn: Nikoline. Fødselsdag: 30. April 1998. Køn: Kvinde. Øjenfarve: Grøn/blå/grå Hårfarve: Blondt. Favorit sko: Vans Old Skool og Converse. Livret: Lasagne. Min første tanke når jeg vågner: Hvorfor allerede nu? Pepsi eller Cola: Coca Cola. Adidas eller Nike: Nike er vildt fedt, men må nok på længere sigt tye til Adidas. Chokolade eller vanilje: Chokolade for the wins! Synger du: I badet er det en fast tradition, og når jeg er alene. Kan du lide skolen: Tjoo, det kommer an på dagens humør, men jo det kan jeg vel nok. Vil du giftes: Jep, den er sikker, tror jeg nok. Kan du enes med dine forældre: Hehe det sker, at jeg smækker med døren i ny og næ, men for det meste ja. Sidste gang jeg drak alkohol: 16. november. Sidst jeg shoppede: Uha, det var vel i Berlin i efterårsferien. Sidst jeg kyssede med en: I dag. Forelsket?: Om jeg er, selvfølgelig! Sidsts jeg bagte hjemmelavede kager: I dag. Hvis jeg var en måned ville jeg være: April eller Oktober. Hvis jeg var en dag i ugen: Hmm, har altid haft et eller andet med onsdag. Hvis jeg var et dyr: Uha den er svær.. mit yndlingsdyr har altid været kaninen, så hvorfor ikke. Hvis jeg var en retning: Frem med stop. Hvis jeg var en farve: Lilla. Hvis jeg var et tal: 8! Mad eller søvn?: Mad, jeg kan altid sove, når jeg bliver gammel. Lilla eller grøn?: Min y-farve er grøn, men lilla er smuk. Svømme eller ski?: Har aldrig stået på ski, men svømme vil altid komme først! Pizza eller salat?: Uha, pizza er godt, men salat er sundt. Salt eller peber?: Salt. Kærlighed eller venner?: 50/50, begge dele betyder alverden for mig. Bil eller cykel?: Findes noget bedre, end en cykeltur, nej vel? Yndlings blad: Læser Vi Unge, men er også ret vild med Cover og Bazar. Favorit farve?: Grøn. Musik?: Det er forskelligt fra dag til dag, hvordan mit humør lige er. Film?: Ingen tvivl, nr. 1 er filmen 'Samme Dag Næste År'. Sko?: Sneakers, for evigt og altid. Butik?: Moss Copenhagen, Mango, Zara, og alle de andre. Næste køb: En iPhone 5 eller 5S. Sted at være?: I godt selskab. Ting at gøre i din fritid?: Skole, venner, Netflix, arbejde, sport, teater og kæreste - korte og præcise stikord. TV show?: Friends og Glee, behøver jeg sige mere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar