20.11.13

UGENS OP OG NED FRA FORRIG UGE

"Worry not that no one knows you; seek to be worth knowing."

OP

- Clara Sofies 15 års.

- Fest med mine piger.

- Standpunkt med forholdsvis gode karakterer.

- 12 i mundtlig dansk, lidt stolt må man da godt være.

- Støvler bestilt fra Envii.

- At kende sin julegave nu, er det bare lux eller hvad?

- At have verdens dejligste kæreste.

NED

- Forkølelse ligesom resten af Danmark - tak, tak, tak...

- Mac'en klokken 02.00 om natten, og fulde mænd der tjekker ens røv ud - det har jeg altså ikke bedt om.

- Akavet kram til folk jeg ikke kender - jeg undskylder til dem, jeg fik trådt over tæerne.

- At være på sodavand-siden, når alle andre skåler i vin.

- Lektier når man er træt, er bare aldrig noget der kommer under op-listen.

- At kender sin julegave nu, det er måske alligevel lidt kedeligt.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar