3.10.13

WHAT'S GOING ON?

"Every time she laughs she hopes he's watching. Hoping that he will fall for her smile just as hard as she fell for his."


Ja, gå nu ikke galt i jeres aftenkaffe, når I sådan tjekker bloggen og får kastet et total close-up billed af mig, lige i hovedet! Jeg lever livet fantastisk for tiden, og er total stresset, men jeg elsker det. Er tip-top forelsket, og total klar til at sparke røv (ej undskyld mit sprog, men det er nu altså det bedste ord at bruge lige nu), når musicallen på skolen for alvor starter i morgen. Den står på øvning dag og aften hver dag frem til Onsdag aften, hvor sidste forestilling finder sted. Derfor har jeg planlagt et par indlæg til jer, da jeg må indrømme, at jeg nok er for træt til at blogge om aftenen, når jeg kommer hjem efter hårde øvedage. Men bare rolig, I kommer ikke til at kede jer, for jeg har nemlig nye lækre sager at vise jer her på bloggen!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar