14.10.13

STYLE IN BERLIN

"Life is about using the whole box of crayons."

Vinterjakke - Fjällräven // Kjole - Saint Tropez // Sko - Nike // Bumbag - skindhuset

Godmorgen til alle jer derude, hjemme, henne, ovre eller hvor I nu befinder jer. Jeg selv ligger her i sengen i en skøn lejlighed i Berlin, hvor efteråsferien skal bruges på at udforske den skønne by for første gang.

Jeg syntes at jeg skylder jer et outfit billed, og fik derfor min mor til at tage et par hurtige billeder i går. Når jeg vader storbyer rundt som Berlin, syntes jeg at det er vigtigt at have ordentlige sko at gå i. Jeg er ikke den bedste til at matche løbesko og fed stil i et, men mine løbesko/sneakers fra Nike gør det hele lidt nemmere. Sammen med dem, havde jeg trukket i et par strømpebukser og en kjole fra Saint Tropez. Den fremstår ikke ordentligt på billedet, men nøj hvor er den fin, når den ses i fuld figur.

Nyder I ferien?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar