8.10.13

NOT TROUSERS, JEANS!

"A woman without curves is like jeans without pockets... You don't know where to put your hands."

De nye godter fra weekenden.



Mine jeans er uden lommer og min krop er med former - nogengange kan de to ting åbenbart godt spille sammen. Sammen med vinterjakken, fik jeg i lørdags også købt nogle super lækre bukser. De er fra butikken Invasion som ligger på Østerbrogade, Østerbro, men er af mærket 2nd One. Jeg kendte hverken butikken eller mærket, før disse bukser faldt ned fra himlen. Jeg må bruge udtrykket 'WOW', når det kommer til butikken Invasion, for hold da op hvor har de bare lækre ting, og mærker lige fra Filippa K, Lee, Adidas og mange mange flere - der kunne jeg godt bruge en god sum penge, på at shoppe en masse fede items med hjem.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar