29.10.13

NELLY SALE

"Clothes make a statement. Costumes tell a story."

Nichi Jacket // Robin Shirt  // Vila Dress // Dimmer Dress // Duffer Flower Leggings  // Swords Unisex Tee // Hazel Sweater // Angora Blouse // Boy Eagle Croptop

Nelly har endnu gang i et stort udsalg, og jeg selv måtte da også ind forbi og tjekke de billige items ud. Ovenover ses 9 af mine favoritter, alle med en pris mellem 100 og 400 kr. Især den orange og bordeaux strik, den glimtrende kjole og jakken er jeg helt vild med! Selvom jeg nu for alvor har sat mig for, at jeg skal spare op til en iPhone, så kan jeg ikke lade være med, i det mindste at savle lidt over alt det lækre tøj, som for tiden ikke kan blive mit.

Knus Nikoline

2 kommentarer:

  1. Uhhhh, nelly sale er altid godt jo! Skal vidst lige ind og kigge :) Lækre items!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, Nelly sale kan man altid bruge! ;-)
      - Knus

      Slet