11.9.13

YOU ARE THE STRAW TO MY BERRY

"It is good being strong. But it sucks too when people know that you are strong and they think that it is okay to hurt you."


Arh ja, så sidder jeg her igen. I sengen med mac'en, hyggebuskerne, striksokkerne og verdens bedste chokolade, som jeg har fået af verdens sødeste. Jeg ved at jeg er verdens dårligste blogger for tiden, men mit liv er meget travlt (hvilket jeg elsker), og eftersom at jeg er sent hjemme hver dag, har jeg ikke aller mest tid til at finde på nye blog-indlæg - jeg prøver, jeg prøver!

Fik i dag manuskrip til skolens musical-audition. Skal til audition som Peter Pan, sammen med Sophia som skal i rollen som Wendy - virkelig sød scene vi skal spille, kan mærke at årets musical bliver SÅ fed! Startede også dans op igen i dag, så fedt at være tilbage i dansesalen og øve nogle lækre moves. Og som sidste gode ting, er der i dag kun to dage til klassefoto skal tages, det bliver alligevel ret sjovt!

Knus Nikoline

4 kommentarer:

  1. hej vi aftalte at følges, følger dig nu! :)

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Følger dig over Bloglovin' :-)
      - knus

      Slet
    2. hej det ville være bedre hvis det var over GFC ;) tak

      Slet
    3. Følger dig også der nu :-)

      Slet