15.9.13

THIS WEEK

"Remind yourself that it's okay not to be perfect."

UP
- En grå dag i mandags, blev vendt om til en af de bedste dage i mit liv!

- Vild med dans startede i fredags - må indrømme at jeg ELSKER det program, er bare en tradition for min mor, lillesøster og jeg en fredag aften.

- Jeg har endelig fået mit iTunes til at virke på min mac - så kan jeg høre musik igen!

- Første danse-dag i onsdags - I'm back on track!

- Fik et stort 10-tal i dansk diktat! Ikke for at blære mig, men lidt stolt må man da godt være - okay, kald det bare blær hvis du vil..

- Overlevede alle 10 minutter af skolefotograferingen i mine kolosal høje sko, da fjollebilled skulle tages - er det lige godt gået eller hvad, for en sneakerspige som mig?!

- Jeg er endt med at skulle til audition som Peter Pan, til skolemusicalen i år, det er da ret fedt!

- Er blevet inviteret ind og se Rune Klans nye show, sammen med en sød en, tror I lige man blev glad/smigret, eller hvad?

- Har sat prikken over i'et på mit værelse, med verdens sødeste lyskæde bestående af små hjerter - passer perfekt til mit romantiske humør, og de mørke aftener der er i vente.

- Mien forældre har allerede planlagt min sommerferie so far! En uge i London, og to uger i Frankrig, jeg klager ikke. Så begynder ventetiden bare...

DOWN
- Jeg var åbenbart influenzas næste offer.. Har ligget med feber og halsbetændelse hele weekenden.. så ikke-fedt!

- Min fransklære må hade mig.. hun smed hele tre større opgaver efter os, og det er altså ikke meget tid man får til hver ting..

- Begynder faktisk at tro at alle mine lærer hader mig.. tre franskafleveringer, matematikaflevering, danskstil, 2x prøver i dansk OG historieprøve - fald nu lidt ned, hvad har jeg gjort?!

- Udsalg i Moss Copenhagen piner mig - hvorfor, skal det komme lige nu hvor jeg står uden penge, HVORFOR!

- Er godt i gang med Glee, og opdager så, at jeg kun kan se første og anden sæson på Netflix, hvad er det nu for noget.. hvorfor hader alle mig, jeg vil bare gerne sidde under dynen og se min yndlings-glee, og tuder over alle Finn og Rachels problemer..

- Hvor længe var det lige at det holdt, det der med at løbe? - ikke særlig længe, for der er noget galt med min læg når jeg løber, og det tegner ikke godt..

- Så sidder man og skal have taget portrætbilleder til skolefoto, og så begynder fotografen at starte en større samtale om ens liv og glæde, samtidig med at han peger i alle retninger; "Kig her! Nej, her! Smil, se sur ud, grin, hver dig selv, nej, ikke så meget" - altså, kan jeg ikke bare få lov til, at sidde på skamlen, smile alt for sukkersødt og så gå ud igen? - ligesom alle de andre!

- At få skæld ud to gange på en uge, af sin lettere stressede chef tegner aldrig godt, denne uge har ikke været en god en i arbejdets tegn......

- Jeg skal endnu et år pines foran lærerne, til skoles musicalaudition, med valget mellem tre sange der alle ligger højere oppe en Whitney Houston kan synge dem - jeg takker, det bliver skønt! (NOT).

- Hul i yndlingsblusen, ingen penge, gammelt tøj og mavekneb - behøver jeg sige mere?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar