8.9.13

DRESS UP FOR FUN

"She loves dressing up and having fun."


Mit eget kostume til klassebilled (lorte kvalitet i billedet, beklager)
Som mange andre, har 9. klasserne på min skole også en tradition for, at de på deres sidste klassebilled klæder sig ud - for ikke også at nævne sidste skoledag, hvor udklædning også hører med. I år endte min klasse med at have temaet 'Oktoberfest/Tyroler'. Jeg var total lost omkring kostume, og hvor jeg skulle finde det. Men så fandt jeg hjemmesiden gag.dk, hvor man kan købe kostumer til alle slags temaer, og hvor du også kan købe pynt, hatte og hvad du ellers skal bruge til fester.

Mit eget kostume er et jeg har lånt af min fars kollega, men til sidste skoledag hvor 9. klasserne traditionen tro også klæder sig ud, tænker jeg helt sikkert at finde mit kostume på gag.dk

Knus Nikoline 

2 kommentarer:

  1. Fint kostume!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have<3
      Tager et kig forbi!
      - knus

      Slet