9.8.13

HOME SWEET HOME

"I'm coming home, I'm coming home, tell the world I'm coming home."


Så er jeg hjemme fra ferie igen. Sent igår aftes var vi hjemme, efter tre uger i Italien og to lange køredage i bil hjem. Selvom jeg har haft en fantastisk ferie, så har jeg også savnet bloggen og mine søde læsere! - så det er nu meget dejligt at være hjemme igen. Desværre skete der det under ferien, at min computer er gået i stykker. Idag blev den så afleveret til reparation, hvilket betyder at der vil gå et par uger før den kommer hjem, og derfor også et par uger før jeg kan blogge rigtigt igen - altså vil der kommer lidt færre indlæg på bloggen indtil da.

Som sagt har jeg haft den skønneste ferie i Italien, og jeg glæder mig meget til at vise jer billeder derfra, og også mine lækre køb fra en shoppetur i Milano. Idag har jeg været i Ikea og købe nye møbler til mit værelse, så dem vil jeg smutte ind og samle nu - see ya!

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar