7.6.13

SATURDAY'S OUTFIT

"Create your own style. Let it be unique for yourself and yet identifiable for others."

Skjorte - H&M // Shorts - H&M // Sko - Converse //

Fletring - Jane Kønig // Sølvring - NORR


Et outfit fra sidste lørdags hvor jeg var til 70 års fødselsdag hos mine bedsteforældre. Billederne er taget om aftenen, hvilket er skyld i den knap så gode kvalitet. But anyway. Skjorten er den nye som jeg fortalte om i dette indlæg, og selvom den er en smule flippet, så er jeg virkelig glad for den. Sammen med hvide shorts og et par hvide converse syntes jeg den er perfekt. Men også brun eller sort er farver som man finder i skjortens sammensætning af farver, og vil derfor også gå godt til. Og så er et par smykker jo altid godt til lige at give outfitet det sidste touch - til dette outfit havde jeg valgt mine stjerneøreringe fra Jane Kønig, min fletring fra Jane Kønig og en sølvring fra NORR.

Hvad syntes I om skjorten?

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar