5.6.13

LIFE IS A BEACH

"At the beach life is different. Time doesn't move hour to hour, but mood to movement. We live by the currents and follow the sun."








Jeg har altid syntes at noget af det bedste er at gå en lang lang tur ved vandet, når mørket et ved at lægge sig eller skyerne stille og roligt glider frem på himmelen. Når kun få mennesker er tilbage på stranden, og når fugle og glade hunde kan høres i vilden sky. For mig er stranden og vandet bare et sted jeg tænker rigtig godt. Et sted man kan give slip på ens tanker, og bare fyre op for fantasien. Jeg kan sidde i flere timer og bare kigge ud over vandet, der enten kan bevæge sig vildt eller glide helt stille fra side til side. Skal jeg nogensinde flytte fra byen, skal det være til et sted tæt ved vandet. Så jeg kan mærke vinden, suset og stilheden i min krop, så jeg kan se til verdens ende langs havet, så jeg kan sidde med sand mellem tærene og så jeg kan bruge min tid der hvert øjeblik, når alt andet er sat på standby.

Because there's nothing more beautiful than the way the ocean refuses to stop kissing the shoreline no matter how many times it's sent away.

Knus Nikoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar